reklama

„Keby kurčatá z neba padali, asi by mi zamastili hlavu“

Je dosť zvláštne citovať samého seba. Môže byť človek sám sebe innšpiráciou? Nie je to istý stupeň narcizmu? Ja len dúfam, že už mi nič mastné na hlavu padať nebude a nejaká tá kvapka i na môj nos primrzne, veď je dosť chladno. Tu u nás v Belfaste je momentálne 13 stupňov a prší. Ksicht plný piesku asi mať nebudem, no aspoň nahodím úsmev aby som zabudol na všetko čo ma chce ničiť. Ponúkam nahliadnutie do intimity mojich statusov. Pre niekoho môžu byť nezáživné, pre iného zas komické, filozofické a možno poetické, ...Ono je tažké posúdiť niečo z pozície pozorovateľa, no ja som to prežil a je to poézia môjho bytia. Toto je druhá čast facebookového umenia. Opäť nejaké z mojich výplodov, ktoré sa z ničoho nič vpálili zrkadlom udalostí do mojej hlavy a ja som ich len tak vpľul do monitora.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tu sú niektoré z nich:

Nejedna kvapka mi kvapla na nos, pošteklila a vyparila sa. Už chcem takú kvapku, ktorá mi primrzne! (Veď je dosť chladno!)

Spánok lieči neschopnosť pohnúť sa ďalej.

Noc zakryje nekalé úmysli. Ešteže príde ráno.

Najprv sa treba naučiť ako žiť. ...ale kašlať na učenie, veď stačí žiť!

Dať, je to najlepšie, čo ľudia môžu urobiť pre seba. Pochopili to už aj neľudia.

Tvorím si osud, ako vždy. Len náhoda (čiže osud, čo si tvorí niekto iný) to môže zmeniť, ale nemusí. Preto tvorím si osud ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Život je pes. Preto keď vidím niečo pekné krútim chvostom a slintám s otvorenými ústami.

Chorým prajem skoré uzdravenie. A tým zdravým, vyhýbanie sa tým chorým.

Dostávam veľa, tak musím aj niečo dať. V dávaní je radosť, čiže zmysel života, čiže dosiahnutie dokonalosti rovnováhou, ktorá na to aby sme boli šťastní nikdy nebude zarovno.

Život mi občas dáva facky, ale ja vyhrávam. Vždy ho kopnem do rozkroku.

S úsmevom zabúdam na všetko, čo ma chce ničiť.

Keby som vedel čo robiť, asi by som sa znudil. Ešteže neviem, tak mám čo robiť!

Vrana k vrane sadá a rovný rovného si hľadá. Ale málokto je taká rovná vrana ako ja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lásku neželám nikomu, ale dávam.

Keď hviezda zhasne, je tu ešte nádej.

Keby steny rozumeli človeku, dávno by na neho spadli.

Umenie žiť je najnezrozumiteľnejší zrozumiteľný jazyk.

Keby sa voda sypala a piesok lial, asi by som mal ksicht plný piesku.

Keby kurčatá z neba padali, asi by mi zamastili hlavu.

Žije, nič nevie, ale vie, že žije.

Keď som bol malý chcel som byť veľký. Teraz som stredný a je mi to jedno.

Myslenie treba nechať na hlúpych. Múdri sa len nabaľujú na ich hlúposti.

Keby bolo čo nebude, boli by sme akí nebudeme.

Róbert Suchý

Róbert Suchý

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bytosť, čo hľadá a dúfa, že nájde. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu